Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

η σουπια (να πεθανεις αταχτη)

δεν θα ακουτε πλεον track...εφ`οσον οι περισσοτεροι απο εσας δεν συμορφωνονται..με ενοχλει το γεγονος οτι καποιοι νομιζουν οτι ειμαι "υποχρεομενος"
να τα κανω ολα αυτα, η , οτι τους χρωσταω κατι...δεν καλεσα κανενα εδω , δεν παρακαλεσα κανενα να ερθει.
απο την στιγμη ομως που με τιματε με την παρουσια σας θα εφαρμοσετε τους κανονες που εχω ορισει.
δικο μου ειναι το  blog και μοιραζω την δουλεια μου σε οποιον θελω και οποτε γουσταρω

βλεπω ποσοι μπαινουν στην σελλιδα και ποσοι κατεβαζουν υλικο...και ουτε ενα ευχαριστω ρε γμτ...

και σαν να μη φτανει αυτο ...ο "ανωνυμος" ...μου την λεει ...

οποιος θελει μπορει να μου στειλει μηνυμα στο email  του blog και θα του δωσω τις απαραιτητες πληροφοριες για το πως να ακουσει δωρεαν το track και να δει την παρτιτουρα σε μεγαλο μεγεθος....
σε ανωνυμους δεν στελνω ΤΙΠΟΤΕ
χωρις παρεξιγηση ...λαζαρος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου