Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

αλλαγη ιστοτοπου και διευθυνσης

 επιδι η υπομονη και η ανοχη εχουν ορια ,επιδι δεν γουσταρω να με προσβαλλουν , ακομα και μεσω email , επιδι δεν χρωσταω σε κανενα κ.....α τιποτε, επιδι δεν γουσταρω να με διαταζουν οπως ο λοχιας στο στρατο,επιδι παντα ειμαι ευαισθητος και ευγενικος ανθρωπος , δεν ξανακανω αναρτησεις εδω και αυτη η ιστοσελιδα θα διαγραφει τις επομενες μερες.
η σελιδα μεταφερεται εδω ... http://laikoi-dromoi.blogspot.gr/ ...και εναι ΜΟΝΟ για μελη
θα χαρω αν θελεις  να γινεις μέλος , επιδι δεν θελω να ξαναμπλεξω με ανοητους στειλε email στο kontodespoti@gmail.com με τα στοιχεια σου ,ονομα ,επωνυμο,ηλικια ,πολη ,μια διευθυνση στο FACEBOOK(οπωςδιποτε..καταλαβαινεις τους λογους!!!)η μια διευθυνση στο google+ και to email σου , στοιχεια που να αποδεικνυουν οτι εισαι αυτος που λες(πραγματικα συχαθηκα τους ανωνυμους) και θα αξιολογισω το αιτημα σου.Δεν θελω προσωπικα δεδομενα ,δεν ζηταω καμια ανταμοιβη ,στη ηλικια μου ανταμοιβη μου ειναι να μεταδοσω τις γνωσεις που εχω αποκτησει αυτο ειναι καθαρα ιδεολογικο θεμα, θελω να ξερω σε ποιον εχω την χαρα να μοιραζω την δουλεια μου και να φτιαχτει μια ομαδα απο λατρης της ελληνικης μουσικης και οχι μονο,αυτα που ζηταω δεν κρυβουν καμια παγιδα , απλα ....βαρεθηκα να μου χαλανε την ευτυχια και να με πικραινουν "ανωνυμοι" ανοητοι.
αυτοι που ειναι  μελη δεν χρειαζεται να κανουν τιποτε και μπορουν να συνδεθουν στην νεα διευθυνση


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου